🌻🌻🌻قانون عروج و زوال 🌻🌻🌻
)
ﺍِﻥَّ ﺍﻟﻠّﮧَ ﻻَ ﯾُﻐَﯿِّﺮُ ﻣَﺎ ﺑِﻘَﻮﻡٍ ﺣَﺘَّﯽ ﯾُﻐَﯿِّﺮُﻭﺍ ﻣَﺎ ﺑِﺎَﻧﻔُﺴِﮩِﻢ ﻭَﺫَﺍ ﺍَﺭَﺍﺩَ ﺍﻟﻠّﮧُ ﺑِﻘَﻮﻡٍ ﺳُﻮﺀﺍً ﻓَﻼَ ﻣَﺮَﺩَّ ﻟَﮧُ ﻭَﻣَﺎ ﻟَﮩُﻢ ﻣِّﻦ ﺩُﻭﻧِﮧِ ﻣِﻦ ﻭَﺍﻝ﴿ ( ﺳﻮﺭﺓ ﺭﻋﺪ 11 )
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ” ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﺱ ﺣﺎﻟﺖ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺪﻟﺘﺎ ﺟﻮﮐﺴﯽ ﮔﺮﻭﮦ ﮐﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺧﻮﺩﮨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﻧﮧ ﺑﺪﻝ ﮈﺍﻟﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﺴﯽ ﮔﺮﻭﮦ ﮐﻮ ( ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﻐﯿﺮ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﮐﯽ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﯿﮟ ) ﻣﺼﯿﺒﺖ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﺗﻮ ( ﻣﺼﯿﺒﺖ ﭘﮩﻨﭻ ﮐﺮﮨﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ ) ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﭨﺎﻟﮯ ﭨﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﻮﺍﮐﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﺎﺭﺳﺎﺯ ﮨﻮ “ ۔
ﺗﺸﺮﯾﺢ : ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻋﺮﻭﺝ ﮐﺎ ﺭﺍﺯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺯﻭﺍﻝ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ۔
ﺩﻧﯿﺎ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮨﮯ، ﮨﺎﺗﮫ ﭘﺮ ﮨﺎﺗﮫ ﺩﮬﺮﮮ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻓﺮﺩﺍ ﺭﮨﻨﮯ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ، ﻧﺘﺎﺋﺞ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﯽ ﺭﮨﯿﻦ ﻣﻨﺖ ﮨﯿﮟ۔ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﺑﻮﮞﺤﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﺳﮯ ﺧﻮﺵ ﻃﺎﻟﻌﯽ ﺳﮯ ﺑﺪﻝ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﻋﺰﻡ ﺑﺎﻟﺠﺰﻡ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﺧﻄﻮﻁ ﭘﺮ ﺟﮩﺪ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺟﻮ ﮐﺎﺭﺳﺎﺯ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻋﺰﺕ ﻭﺳﺮﺑﻠﻨﺪﯼ ﺳﮯ ﮨﻤﮑﻨﺎﺭ ﮐﺮﺩﮮ ﮔﺎ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮨﮯ، ﺍﻧﻌﺎﻡ ﮨﮯ ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺟﻮ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻧﻌﻤﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﻌﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﺳﺮﻓﺮﺍﺯ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻨﻌﻢ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﮐﻮ ﺑﮭﻮﻝ ﺟﺎﺗﯽ ﺍﻭﺭﮐﻔﺮﺍﻥ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺟﺲ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﻭﺳﺮﺑﻠﻨﺪﯼ ﮐﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺻﺎﺩﺭ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺍﺳﯽ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺫﻟﺖ ﻭﺧﻮﺍﺭﯼ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺁﺯﺍﺩ ﺭﺣﻤﻪ ﺍﻟﻠﻪ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺿﻤﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺴﺎ ﺑﻠﯿﻎ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﻣﻊ ﺟﻤﻠﮧ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ : ” ﮨﺮﻗﻮﻡ ﺧﻮﺩﮨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﮔﮩﻮﺍﺭﮦ ﺑﻨﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﺒﺮ ﺑﮭﯽ ﮐﮭﻮﺩﺗﯽ ﮨﮯ ۔ “
ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﮑﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺎ ﺟﺘﻨﺎ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻗﺪﺭ ﺑﺎﻣﻘﺼﺪ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﺳﯽ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﺳﮯ ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﻟﮯ ﮔﺎ ، ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺳﮯ ﮨﭧ ﮐﺮ ﺣﺎﻻﺕ ﺣﺎﺿﺮﮦ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﮨﻢ ﺍﺱ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﺳﻦ ﻟﮯ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﺑﺎﻻ ﺁﯾﺖ ﺳﻮﺭﮦ ﺭﻋﺪ ﮐﯽ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﺑﺠﻠﯽ ( ﯾﮩﺎﮞ ﻟﻔﻆ ﺭﻋﺪ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺌﮯ ) ﮐﮯ ﭼﻤﮑﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﭘﺴﺘﯽ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﺑﺠﻠﯽ ﮐﮯ ﮔﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺟﻼﮐﺮ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺑﻨﺎﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﮩﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﺍﺻﻮﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮐﮩﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ۔ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺮﯾﺎﻕ ﺣﯿﺎﺕ ﺑﺨﺶ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﮑﮭﯿﺎ ﻗﺎﺗﻞ ﮨﮯ ۔
ﻟﯿﮑﻦ ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻧﻔﺎﻝ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﯾﺖ ﺍﺱ ﺍﺻﻮﻝ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﯾﮏ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ۔ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﮯ : ﺫَﻟِﮏَ ﺑِﺎَﻥَّ ﺍﻟﻠّﮧَ ﻟَﻢ ﯾَﮏُ ﻣُﻐَﯿِّﺮﺍً ﻧِّﻌﻤَﺔً ﺍﻧﻌَﻤَﮩَﺎ ﻋَﻠَﯽ ﻗَﻮﻡٍ ﺣَﺘَّﯽ ﯾُﻐَﯿِّﺮُﻭﺍ ﻣَﺎ ﺑِﺎَﻧﻔُﺴِﮩِﻢ ﻭَﺍَﻥَّ ﺍﻟﻠّﮧَ ﺳَﻤِﯿﻊ ﻋَﻠِﯿﻢ ( ﺳﻮﺭﮦ ﺍﻧﻔﺎﻝ 53 )
)” ﺍﻭﺭ ) ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﻧﻌﻤﺖ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﮔﺮﻭﮦ ﮐﻮ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﭘﮭﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺪﻟﺘﺎ ﺟﺐ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﯽ ﮔﺮﻭﮦ ﮐﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﮧ ﺑﺪﻝ ﻟﯿﮟ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ( ﺳﺐ ﮐﯽ ) ﺳﻨﺘﺎ ﺍﻭﺭ ( ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ) ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ۔ “
ﺭﻋﺪ ﻭﺍﻟﯽ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺩﺑﺎﺭ ﺳﮯ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﺳﮯ ﺍﺩﺑﺎﺭ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺣﺎﻟﺘﻮﮞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﯾﮩﺎﮞ ﺻﺮﻑ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺣﺎﻟﺖ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺜﺎﻝ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﺍﻭﺭ ﺁﻝ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﮐﯽ ﮨﻼﮐﺖ ﻭﻏﺮﻗﺎﺑﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ۔
ﻓﺮﺍﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﻣﺼﺮ ﺑﮍﯼ ﺷﺎﻥ ﻭﺷﻮﮐﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﮍﮮ ﮐﺮﻭﻓﺮ ﮐﺎ ﻣﻠﮏ ﺗﮭﺎ، ﺍﺳﯽ ﻟﯿﮯ ﻣﺼﺮ ﮐﮯ ﻓﺮﺍﻋﻨﮧ ﺑﮍﮮ ﺑﺎﻏﯽ ﺍﻭﺭﻣﻐﺮﻭﺭ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ ۔ ﻣﺜﻞ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﮨﮯ ” ﮨﺮﻓﺮﻋﻮﻧﮯ ﺭﺍ ﻣﻮﺳﯽ “ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﺳﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﻮﺍ ﭘﮭﺮ ﻭﮦ ﻭﻗﺖ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﻋﺼﺎﺋﮯ ﻣﻮﺳﯽ ﻧﮯ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﮐﮯ ﻋﺼﺎﺋﮯ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﮐﮯ ﭨﮑﮍﮮ ﭨﮑﮍﮮ ﮐﺮﮈﺍﻟﮯ ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮ ﮞﺼﺪﯾﻮﮞ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﻏﺎﻟﺒﺎً ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﮐﮯ ﻭﺍﺭﺙ ﺍﻭﺭ ﺟﮭﻮﭨﯽ ﺧﺪﺍﺋﯽ ﮐﮯ ﺩﻋﻮﯾﺪﺍﺭ ﮐﺎ ﻗﺼﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﮨﻮﺍ ۔ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺑﮍﯼ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻃﺎﻗﺘﻮﺭ ﺳﻠﻄﻨﺖ ﺿﺮﺏ ﮐﻠﯿﻤﯽ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﭩﯽ ﮐﺎ ﮔﮭﺮﻭﻧﺪﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﮐﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮﺍ ۔
ﺍﻥ ﺁﯾﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺭﮮ ﺟﮩﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﻭﻣﺪﺑﺮ ﮐﮯ ﺍﺳﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻋﺮﻭﺝ ﻭﺯﻭﺍﻝ ﺍﻣﻢ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ
۔kaleem2233@gmail.com
Darululoomhusainiya.blogspot.com
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
No comments:
Post a Comment