Monday, 2 November 2015

کیرئیر کے لئے تباہ کن 6 عادتیں

ﺍﭼﮭﯽ ﺑﺮﯼ ﻋﺎﺩﺗﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﺮ ﻓﺮﺩ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﯿﺴﮯ ﺁﭖ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﺎﭨﺘﮯ ﮨﻮ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮐﭽﮫ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺑﮍﯼ ﺧﺮﺍﺑﯽ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﮐﺌﯽ ﺑﺎﺭ ﯾﮧ ﮐﯿﺮﺋﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﻦ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﺮﻗﯽ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺭﻭﮐﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﺗﻮ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﻈﺎﮨﺮ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﻣﮕﺮ ﮐﯿﺮﺋﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﻦ ﻋﺎﺩﺍﺕ ﮐﯽ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﮐﯿﺴﮯ ﮐﺮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺘﮯ ﻗﺪﻡ ﺭﮎ ﻧﮧ ﺳﮑﯿﮟ؟
ﯾﮩﺎﮞ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﮐﭽﮫ ﻋﺎﺩﺍﺕ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﺛﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﮐﺮ ﮐﯿﺮﺋﯿﺮ ﮐﻮ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮐﺮﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﮨﺮ ﻭﻗﺖ ﺷﮑﺎﯾﺘﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﺎ ﻣﻨﻔﯽ ﺳﻮﭺ
ﺩﻓﺎﺗﺮ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺑﮍﯼ ﭼﯿﺰ ﺟﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺑﺲ ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﺮﺩﮮ۔ ﯾﮧ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮒ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﯽ ﺳﻮﭺ ﮨﯽ ﻣﻨﻔﯽ ﯾﺎ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺭﺥ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﻋﺎﺩﯼ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﭼﺎﮨﮯ ﮔﮭﺮ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺩﻓﺘﺮ ﻭﮦ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﮨﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺁﭖ ﭘﺮ ﻓﭧ ﺑﯿﭩﮭﺘﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﻣﻨﻔﯽ ﺳﻮﭺ ﮐﺲ ﺣﺪ ﺗﮏ ﺁﭖ ﮐﮯ ﮐﯿﺮﺋﯿﺮ ﭘﺮ ﺍﺛﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﮨﮯ ﺟﺘﻨﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺎﮨﺮ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﮯ ﮐﺮﯾﮟ، ﺁﭖ ﮐﮯ ﺑﺎﺳﺰ ﺁﭖ ﭘﺮ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﻧﻈﺮ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮔﮯ، ﺳﺎﺗﮭﯽ ﻭﺭﮐﺮﺯ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮨﻮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﺳﮑﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﮩﺪﮮ ﯾﺎ ﺗﻨﺨﻮﺍﮦ ﺳﮯ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﮨﻮ۔ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﻮﺭﺗﺤﺎﻝ ﮐﻮ ﺑﮕﺎﮌﻧﮯ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﺑﺪﻟﺘﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮨﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﮐﺮﻧﺎ
ﺁﭖ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﻭﺭ ﺭﺷﺘﮯ ﺩﺍﺭ ﺗﻮ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺳﮯ ﭘﮩﻨﭽﻨﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﮔﮯ ﻣﮕﺮ ﺩﻓﺘﺮﯼ ﺣﮑﺎﻡ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻓﺘﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﻭﻗﺖ ﭘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺘﮯ ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﻣﺸﮑﻞ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﯾﮏ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﺷﯿﮉﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﺭﺍ ﮨﻮﻧﺎ ﻟﮓ ﺑﮭﮓ ﻧﺎﻣﻤﮑﻦ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺑﺎﺱ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﯽ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺁﭖ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺳﺎﮐﮫ ﺑﮭﯽ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﺴﯽ ﺍﭼﮭﮯ ﻋﮩﺪﮮ ﭘﺮ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﯽ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻼﺯﻣﺖ ﮐﮭﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﭼﮑﺎﻧﺎ ﭘﮍﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺳﻮﺷﻞ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﮐﯽ ﻟﺖ
ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﮔﮭﻨﭩﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺳﻤﺎﺭﭦ ﻓﻮﻥ ﯾﺎ ﭨﯿﺒﻠﯿﭧ ﺳﮯ ﭼﭙﮑﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ 10 ﻣﻨﭧ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﻧﺴﭩﺎﮔﺮﺍﻡ، ﻓﯿﺲ ﺑﮏ ﯾﺎ ﭨﻮﺋﭩﺮ ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﭘﺎﺗﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺁﭨﮫ ﮔﮭﻨﭩﮯ ﺗﮏ ﺩﻓﺘﺮﯼ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﺳﻮﺷﻞ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﻧﻮﭨﯿﻔﮑﯿﺸﻨﺰ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﺎﻡ ﺭﻭﮐﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﮐﻤﻨﭩﺲ ﮐﺮﺳﮑﯿﮟ، ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﻻﺋﮏ ﮐﺮﺳﮑﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﯿﻮﺯ ﻓﯿﮉ ﭘﺮ ﺗﺎﺯﮦ ﺗﺮﯾﻦ ﻧﯿﻮﺯ ﭘﮍﮪ ﺳﮑﯿﮟ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﺎﻡ ﭘﺮ ﻣﻄﻠﻮﺑﮧ ﺗﻮﺟﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮮ ﭘﺎﺗﮯ، ﺟﻮ ﺍﮐﺜﺮ ﺩﻓﺎﺗﺮ ﮐﮯ ﺣﮑﺎﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ۔ ﺗﺎﮨﻢ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﺍﻥ ﺳﺎﺋﭩﺲ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﺩﻭﺭ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﯿﺮﺋﯿﺮ ﮐﻮ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺭﮐﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﮐﮭﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ
ﻭﺯﻥ ﮐﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﻮ ﯾﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺑﮭﻮﻝ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻋﺎﺩﯼ ﮨﻮ، ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌﻧﺎ ﺁﭖ ﮐﯽ ﮐﺎﺭﮐﺮﺩﮔﯽ ﭘﺮ ﺗﻮﻗﻌﺎﺕ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺩﻥ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻭ ﺫﮨﻨﯽ ﺗﻮﺍﻧﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺧﺎﺹ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﻮﺋﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺤﻨﺖ ﻃﻠﺐ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺩﻭﭘﮩﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌﻧﺎ ﺑﺘﺪﺭﯾﺞ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻣﻼﺯﻣﺖ ﮐﯽ ﮐﺎﺭﮐﺮﺩﮔﯽ ﭘﺮ ﺍﺛﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﺳﺴﺘﯽ، ﭼﮍﭼﮍﺍ ﭘﻦ ﺍﻭﺭ ﺫﮨﻦ ﭘﺮ ﺩﮬﻨﺪ ﺳﯽ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﭨﺎﻝ ﻣﭩﻮﻝ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﻟﯿﻨﺎ
ﮨﺮ ﻓﺮﺩ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﭘﮍﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﻮ ﭨﺎﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﭘﺮﺟﻮﺵ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﮐﻞ ﺗﮏ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﻟﺘﻮﺍﺀﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺩﯾﻨﺎ ﺁﺳﺎﻥ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﮐﯿﺎ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻋﺎﺩﺕ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﻔﯽ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻭﮦ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﮔﺮﯾﺰ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﺒﮑﮧ ﺁﺧﺮﯼ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺎﻟﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺮﺗﺐ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺮﺋﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺍﺱ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﮯ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻣﻤﮑﻨﮧ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺁﭖ ﺍﮨﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺁﺧﺮﯼ ﻣﻨﭧ ﺗﮏ ﭨﺎﻟﮯ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺍﮨﺪﺍﻑ ﮐﮯ ﺣﺼﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﮐﺎﻣﯽ ﯾﺎ ﺍﺳﮯ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺟﻠﺪﺑﺎﺯﯼ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻧﮑﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﮐﺎﻣﯽ ﺻﺮﻑ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻓﺘﺮ ﮐﻮ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻣﻼﺯﻣﺖ ﺑﮭﯽ ﺧﻄﺮﮮ ﯾﮟ ﭘﮍﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﺗﻤﺒﺎﮐﻮ ﻧﻮﺷﯽ
ﯾﮧ ﺑﺘﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺗﻤﺒﺎﮐﻮ ﻧﻮﺷﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺘﻨﯽ ﻣﻀﺮ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺲ ﺣﺪ ﺗﮏ ﺁﭖ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ؟ ﺗﻤﺒﺎﮐﻮ ﻧﻮﺷﯽ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻓﺘﺮﯼ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻟﺖ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺌﯽ ﺑﺎﺭ ﻭﻗﻔﮧ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮨﺮ ﺩﻭ ﮔﮭﻨﭩﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﺭ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﭻ ﻣﻨﭧ ﺗﮏ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﺟﻮ ﮐﮧ ﺑﻈﺎﮨﺮ ﮐﭽﮫ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺑﮍﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮕﺘﺎ ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ، ﻣﮩﯿﻨﮯ ﯾﺎ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﻣﺠﻤﻮﻋﯽ ﺍﻋﺪﺍﺩﻭﺷﻤﺎﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﭼﻮﻧﮑﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺳﯿﮕﺮﯾﭧ ﻧﻮﺷﯽ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﮐﻮ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﻤﺎﺭﯾﻮﮞ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭼﮭﭩﯿﺎﮞ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﻭﺭﮐﺮﺯ ﺑﮭﯽ ﺗﻤﺒﺎﮐﻮ ﻧﻮﺷﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﻭﻗﻔﮯ ﭘﺮ ﺁﭖ ﺳﮯ ﻧﺎﺭﺍﺽ ﮨﻮﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﻣﮕﺮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﮨﻢ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺩﻓﺘﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﻭﻗﻔﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺨﺘﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻧﮑﻮﭨﯿﻦ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﭼﮍﭼﮍﺍ ﭘﻦ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻋﻼﻣﺎﺕ ﻃﺎﺭﯼ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔

No comments:

Post a Comment