Tuesday, 5 July 2016

ادب ایک فطری قوت کا نام

ادب ایک ﻓﻄﺮﯼ ﻗﻮﺕ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﯾﺎ ﺳﻤﺎﺝ ﮐﮯ ﺩﮐﮫ، ﺩﺭﺩ ﮐﺎ ﮔﮩﺮﺍ ﺍﺩﺭﺍﮎ ﺍﺩﯾﺐ ﻭ ﺷﺎﻋﺮ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ، ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺩﯾﺐ ﮨﯽ ﺟﮓ ﺑﯿﺘﯽ ﮐﻮ ﺁﭖ ﺑﯿﺘﯽ ﺑﻨﺎ ﮐﺮﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺧﻠﻮﺹ ﮐﯽ ﻣﭩﮭﺎﺱ ﺍﻭﺭ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﮐﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺑﮭﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻤﺎﻟﯿﺎﺗﯽ ﻟﻄﻒ ﻭ ﻟﺬﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﻏﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﺩﺏ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﺍﺱ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﻣﺜﺒﺖ ﺭﻭﯾﮧ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﭘﺮ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻭﺳﯿﻠﮯ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﮮ۔ﻣﮕﺮ ﮨﻤﯿﮟ ﯾﮧ ﻧﮑﺘﮧ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﺩﺏ ﺍﺳﯽ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﺍﻭﺭ ﺳﻤﺎﺟﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﻋﮑﺎﺳﯽ ،ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﺍﻧﺤﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ، ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺗﺼﻮﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻓﻄﺮﺕ ﺳﮯ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺁﺳﺎﻥ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺍﺩﯾﺐ ﮨﯽ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﺤﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ ﻓﻄﺮﺕ،ﺻﺤﺖ ﻣﻨﺪ ﺍﻭﺭ ﻣﻘﺼﺪﯼ ﻭ ﺗﻌﻤﯿﺮﯼ ﺍﺩﺏ ﮐﯽ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ۔
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﺩﺏ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺍﮔﺘﺎ ﮨﮯ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺁﺩﻣﯽ ﮐﺎﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭ ﯾﻘﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﻭﺍﺿﺢ ﺗﺼﻮﺭﺍﺱ ﮐﮯ ﻓﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﻞ ﮐﺎ ﺳﺮﭼﺸﻤﮧ ﺑﻨﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ، ﺗﺐ ﺗﮏ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﭘﺮ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮨﺘﺎﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﮨﻮﺗﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﻓﻄﺮﺕ ﺳﮯ ﺩﻭﺭ ﺟﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ،ﺁﺝ ﺍﮔﺮ ﺳﻤﺎﺝ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﺍﺩﺏ ﮐﯽ ﮔﺮﻡ ﺑﺎﺯﺍﺭﯼ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﻮﮒ ‏( ﺑﺸﻤﻮﻝ ﺍﺩﺑﺎﺀ ﻭ ﺷﻌﺮﺍﺀ ﯾﺎ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﺜﺮﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ‏) ﺩﯾﻦ ﻓﻄﺮﺕ ﺳﮯ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﺗﺼﻮﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭ ﺑﻦ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ، ﻧﺘﯿﺠﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﺍﺩﺏ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﺳﻤﺎﺝ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺋﻨﺪﮔﯽ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺑﺒﻮﻝ ﮐﮯ ﺩﺭﺧﺖ ﺳﮯ ﮐﺎﻧﭩﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻋﯿﻦ ﺍ ﺱ ﮐﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮨﮯ، ﺍﺣﻤﻖ ﻭ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺟﻮ ﺍﺱ ﺑﺒﻮﻝ ﮐﮯ ﺩﺭﺧﺖ ﺳﮯ ﺳﯿﺐ ﮐﯽ ﺁﺱ ﻟﮕﺎﮮ ﺑﯿﭩﮭﺎ ﺭﮨﮯ ۔
ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ ﻓﻄﺮﺕ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﻭﺭﻭﺍﺣﺪ ﻓﻄﺮﯼ ﻧﻈﺮﯾۂ ﺣﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﭘﯿﻐﺎﻣﺒﺮ ﻣﺤﺴﻦ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ‏( ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ‏) ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﻭﺍﻻ ﺻﻔﺎﺕ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﺟﺲ ﺍﺩﺏ ﻋﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﺍﻋﻠﯽ ﺩﺭﺟﮧ ﮐﺎ ﻓﻄﺮ ﯼ ﺍﻭﺭﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺩﺏ ﮨﮯ ،ﺍﺳﯽ ﺍﺩﺏ ﮐﻮ ﮨﻢ ﺍﺩﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﮐﺎ ﺷﺎﮨﮑﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺍﺩﺏ ﮐﺎ ﻋﮑﺲ ﺟﻤﯿﻞ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﺩﺍﺋﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﺍﺱ ﺍﺩﯾﺐ ﻭ ﺷﺎﻋﺮ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻈﺮﯾۂ ﺣﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﺷﺎﻋﺮ ﻭ ﺍﺩﯾﺐ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﮐﻢ ﺍﺯ ﮐﻢ ﺗﺼﻮﺭﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﻭﺭﻋﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﻗﺪﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺑﻐﺎﻭﺕ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﻧﻈﺮﻧﮧ ﺁﺗﺎ ﮨﻮ۔
July 3 at 2:58

No comments:

Post a Comment